| Strona główna » Oferta maszyn » Jak zamówić części zamienne ? 1. Zapytanie i Zamówienie poprzez Formularz 
Zamówienia lub Zapytania o dostępność lub cenę części prosimy kierować poprzez wysłanie wypełnionego:
 
 Formularza kontaktowego.
 
 W treści prosimy uwzględnić następujące pozycje:
 
 
 numer produktu (jeśli jest znany; możemy również udostępnić odpowiedni katalog części), 
nazwa produktu, 
ilość sztuk 
 Nie przyjmujemy Zapytań i Zamówień telefonicznie.
 
 
 
 2. E-mailowe potwierdzenie dostępności i kwota do zapłaty  
Otrzymasz e-mailem odpowiedź potwierdzającą dostępność oraz cenę części.
 
 
 
 
 3. Płatność 
 Przelew na konto: Bank Pekao S.A. Oddział Pruszków
 1 4 1 2 4 0 6 4 0 7 1 1 1 1 0 0 0 0 5 0 9 8 6 6 9 9
 
 
 
 4. Wysyłka 
Możesz odebrać części osobiście lub zlecić nam wysyłkę pocztą kurierską na terenie całego kraju via:
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 Koszt spedycji przesyłki o wadze:
 
 - 30,- PLN brutto do 31,5 kg, płatność przelewem przed wysyłką,
 
 - 35,- PLN brutto za pobraniem kurierowi,
 
 - 185,- PLN brutto przesyłki powyżej 31,5 kg na palecie,
 
 - 285,- PLN brutto przesyłki powyżej 45 kg na palecie, II strefa.
 
 
 
 
 
 5. Dostawa w 1-2 dni 
Wspierani przez ogólnopolskiego przewoźnika, staramy się realizować zamówienia części zamiennych w ciągu 24-48 godzin od zaksięgowania płatności.
 
 Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego części / sprzętu.
 
 Oryginał faktury lub paragon dołączamy i dostarczamy z zakupionym towarem.
 
 Regulamin wysyłek towaru dostępny jest w Nocie prawnej
 
 
 
 |